Article image

Na derby se prodalo 3393 virtuálních vstupenek!

V rámci společného projektu FK Jablonec a FC Slovan Liberec DERBY PROTI KORONAVIRU jsme prodali na podporu Krajské nemocnice Liberec 3393 virtuálních vstupenek. Děkujeme všem, kteří se do akce na podporu zdravotníků zapojili!

Derby proti koronaviru, tak zněl název společné charitativní akce, kterou připravili fotbalové kluby FK Jablonec a FC Slovan Liberec. Cílem bylo vytvořit virtuální Podještědské derby, na které si fanoušci obou klubů, ale také příznivci řady dalších týmů, kupovali vstupenky na portálu Ticketstream. Vyvrcholením týdenního prodeje pak bylo v neděli 5. dubna v 15:00 skutečné Podještědské derby, na YouTube FK Jablonec se vysílal náš zápas proti Liberci, ve kterém jsme zvítězili 2:1 v sezóně, kdy jsme obsadili historicky nejlepší pozici - 2. místo v tabulce. Naopak FC Slovan fanouškům nabídl duel z roku 2012, ve kterém vyhrál Liberec na Střelnici a dokráčel následně k mistrovskému titulu. Věříme, že si oba tábory příznivců své zápasy užily. 

Prodej vstupenek pro nemocnici

Charitativní vstupenky jsme prodávali za 100 Kč v předprodeji na portálu Ticketstream, který se stal také partnerem naší akce. Během sedmi dnů se prodalo 3393 charitativních vstupenek. Po odečtení polovičního poplatku za prodej vstupenek a po odečtení DPH, je finální částka pro Krajskou nemocnici Liberec od vás fanoušků celkem 268 217 Kč!

Vývoj prodeje v jednotlivých dnech

V čase startu prodeje se prodalo nejvíce vstupenek, přesněji 1353 kusů. V dalších dnech prodej klesal, to se také předpokládalo. Finální počet vstupenek 3393 je jen o 17 kusů nižší, než byla skutečná návštěva na posledním derby na Střelnici.

Jak to vypadalo na jednotlivých tribunách?

Oba kluby se domluvily, na které tribuny chce směřovat své fanoušky. Pro fanoušky Liberce byla vyhrazena tribuna C - JIH za brankou, kde je také sektor hostů. Pro příznivce Jablonce na imaginárním zápase byla vyhrazena hlavní tribuna A. Fotbaloví fanoušci, kteří nefandí ani jednomu z klubů, měli vyhrazenou tribunu B. Byť šel v tomto charitativním projektu fotbal tak trochu stranou, rivalita mezi fanoušky Jablonce a Liberce bude vždycky.

Do charitativní kampaně se zapojila také ticketingová společnost Ticketstream, která prodej vstupenek zprostředkovává. V rámci podpory společného projektu FK Jablonec a FC Slovan Liberec se Ticketstream vzdal 50% obvyklých poplatků za zprostředkování prodeje.

Děkujeme všem, kteří jste se zapojili do charitativní akce Derby proti koronaviru!


Author Martin Bergman
Sdílet článek