Vlastimil Mečíř je od 1. dubna nový marketinkový manažer jabloneckého FK BAUMIT. Má bohaté zkušenosti s marketinkem v sousedním Slovanu Liberec, kde působil sedm let.
Pět let poté pracoval ve stejné branži v Centru Babylon v Liberci, kde se poznal se sekretářem týmu Tomášem Bártou, jenž ho zlákal do služeb Jablonce, což následně posvětila ředitelka klubu Zdeňka Truhlářová.
„Dohodli jsme se na spolupráci, okamžitě po mém nástupu jsem začal pracovat. Jedním z cílů je zvýšit povědomí lidí o klubu a přilákat je na stadion," říká Vlastimil Mečíř.
Nové plány budou realizovány před novou sezonou. „Nasmlouvány máme výlepové plochy od Jablonce po Harrachov, od Hodkovic přes Turnov až po Železný Brod - prostě chceme umístit plakáty na plochy v celém okrese a blízkém okolí. Chtěli bychom i více prezentovat klub v médiích, v regionálních stanicích a následně vysílat pozvánky na utkání. Mnohé z věcí, které jsem naznačil, jsou připraveny," sdělil Mečíř.
Mez další plány nového marketinkového manažera je změna upomínkových předmětů ve fanshopu. „Od nové sezony by se měly vrátit poločasové soutěže, které podle mého na fotbal patří. Plánujeme oživení velkoplošné obrazovky, která umožňuje více, než v současné době divákům nabízíme. První vlaštovkou,kterou jsme již realizovali, jsou fotografie hráčů, které se pořizují před utkáním."
V plánu jsou i další vylepšení, a to různé telefonické nebo sms soutěže, divácké ankety, hráč měsíce, hráč roku nebo gól měsíce. „Chtěli bychom fanoušky více zapojit do soutěží a do dění kolem fotbalu .Připravujeme i různé tipovačky a soutěže se sponzory, a to přímo na stadionu nebo na klubovém webu či prostřednictvím sociálních sítí," nastiňuje další plány Mečíř.
To, že nový manažer nemluví do větru, potvrzují jeho první kroky. „Majitelé permanentek mohou v květnu uplatnit 20% slevy na suvenýry. Také jsme se rozhodli na novou sezonu nezdražovat permanentky, ale ještě jsme umožnili slevy všem, kteří na ně mají nárok, a to do sektorů, na které v minulosti neplatili. Mimo to každý, kdo si zakoupí permanentku, dostane klubovou šálu. Chceme tím poděkovat fanouškům za věrnost. Věříme, že si ji vezmou s sebou na fotbal a stadion zazelená," doufá Mečíř .
{video}
A právě na fanoušky, přesněji na vlajkonoše je zaměřen další plán. „Bohužel v Jablonci není jeden lídr tzv. fanklubu. Chtěli bychom kotel sjednotit a pomoci jim s přípravou chorea, myslím tím vytvořit jim prostor, podmínky a podporovat je." Vlastimil Mečíř má i další plány. Do dění kolem klubu by rád zapojil i místní firmy. „Myslím, že vítězství v poháru po 15 letech je velký úspěch a rád bych, aby tento úspěch dopadl i na firmy, které v Jablonci působí a nemusí nám zrovna všichni dávat peníze. Velkou podporou pro klub je i zakoupení permanentek pro své zaměstnance, čímž bychom mohli zvýšit návštěvnost. Jsem přesvědčen o tom, že do Jablonce, který má 45 000 lidí, může chodit stejně diváků jako v Liberci, byť je to dvojnásobně větší město. To vše je běh na dlouhou trať, ale věřím, že se nám podaří dosáhnout cíle," uzavírá Vlastimil Mečíř.